czwartek, 2 grudnia 2010

Szybka kolacja...;))

jako półprodukt z obiadu zostały puntarelle , znakomite nie tylko jako samoistne danie, ale również jako dodatek do mięs...
więc wymyśliłem sobie sos słodko-kwaśny...

na patelnię wlałem
  • szklankę wody
  • trochę octu z wina białego
  • porządną łychę miodu
  •  łyżkę skrobi kukurydzianej
  • 3 łyżki passaty pomidorowej...można zastosować gotowy sos pomidorowy...
  • popieprzyłem i posoliłem, ale to wg uznania...;)


mieszając ciągle zredukowałem do takiej postaci...
na grilla rzuciłem pierś kurczaka...
i to co powstało...

zjadłem w akompaniamencie białego wina...

Czas przygotowania to niecałe 20 minut....:)


2 komentarze:

  1. Ale z ciebie kreatywny kucharek, no no :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki...:))
    teraz mam nieco czasu, więc się bawię... ale zawsze mi przyświeca idea maksymalnego upraszczania i kombinowania tak, żeby nic się nie zmarnowało, a jednocześnie nie jeść ciągle tego samego...;))
    no i żeby jeszcze smaczne było...;PP

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))