czwartek, 2 grudnia 2010

Spaghetti con puntarelle...;))

Przygotowanie jest proste, aczkolwiek zniechęcać może czyszczenie cykorii...;)

Na oliwę od baby rzuciłem dwa ząbki czosnku w całości i kilka kaparów z soli...


a kiedy już się zeszklił dodałem wypłukane puntarelle...
posoliłem i dusiłem przez około 20 minut pod przykryciem... woda na spaghetti do gara, a na drugiej patelni rozpuściłem w oliwie od baby 3-4 fileciki anchois...
 dodałem dwie łyżki przygotowanych puntarelli, poddusiłem razem, żeby przeszły smakiem i posypałem bułką tartą, żeby wciągnęła oliwę...;))
 
odcedzony makaron wrzuciłem na patelnię z anchois... pomieszałem nieco na lekkim ogniu i...
smacznego...

zdecydowanie z winem białym...;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))