piątek, 7 września 2012

Lattone z grilla..;)

miałem sobie zrobić kurczaka, znaczy pierś z grila..nawet do sklepu pobliskiego zaszedłem i nakazałem sobie takowy plasterek uciąć..
ale spojrzał na mnie jak na idiotę..
-no jak ty takie suche jadł będziesz..??
nie chciało mi się tłumaczyć mu..znaczy oni mają te końskie okulary...a z drugiej strony to zobaczyłem taki ładny sztukamięs podpisany lattone, więc mu nakazałem zapakować..co prawda początkowo proponował mi coś innego, ale zaaprobował, a nawet naciął ładnie nożem i nakazał na małym ogniu..;)

Obrazek

sól i kapka balsamico, sałata też z balsamico i opuncja figowa marynowana..coraz lepsza jest..:D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))