wtorek, 25 września 2012

gruszki z gorgonzolą..;)

w sumie dzisiaj czasu specjalnie nie miałem, więc powtórka z wczoraj..tyle tylko, że nauczony doświadczeniem odwiedziłem mojego ulubionego rzeźnika...różnicę widać od razu..:)

Obrazek

Obrazek

a dla urozmaicenia wymyśliłem sobie deserek..
znaczy złożyłem do kupy dwa włoskie przepisy i zrobiłem po swojemu...
jeden nakazywał wymieszać gorgonzolę z pieprzem włożyć w gruszkę i zapiec..drugi owinąć kawałki gruszki w boczek i polać sosem z gorgonzoli po zapieczeniu..
znaczy nadziałem gorgonzolą z pieprzem i owinąłem boczkiem..i zapiekłem...
Obrazek

Obrazek

i przyznaję, że do momentu kiedy posypałem to sobie na talerzu cynamonem, nie potrafiłem wyrobić sobie zdania..
z cynamonem super..:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))