niedziela, 9 stycznia 2011

Pulpety w sosie jogurtowym z farfallami..;))

człowiek jak jest głodny to popełnia kardynalne błędy...
sobie nic nie wymyślałem, bo jadłem śniadanio-obiad ok 4.30 i doznałem nagłego ataku głodu...;))
i wymyśliłem sobie farfalle z klopsikami w sosie jogurtowym...;)
klopsiki ( mięsne..coby nie było...;pp) miałem już od zamierzchłych czasów, znaczy zeszłego tygodnia zamrożone...
na patelnię rzuciłem mały standarcik włoski ...

Obrazek

czyli cebula, czosnek , peperoncino na oliwie od baby...
i mały łyczek balsamico...na patelnię znaczy...dla mnie rosso..;))
i tu właśnie ten błąd... powinienem tę cebulę posiekać drobno, a nie pociąć w plasterki...
wrzuciłem kilka okruszków gorgonzoli, klopsiki i kilka łyżek jogurtu...

Obrazek

o soli i pieprzu nie piszę , bo to naturalne jest...


Obrazek

Pomimo tego poważnego uchybienia cebulowego...sos wyszedł bombowy...:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))