poniedziałek, 10 stycznia 2011

Prawie dietetyczne placki cukiniowo-marchwiowe Eli...;))

Nie będę nawet próbował udawać, że sam to wymyśliłem... zobaczyłem na forum kulinarnym... (ładniejsze od moich były, jakby mniej czarne..;)) jakoś tak mi w oko wpadły i postanowiłem zrobić, konsultując się z autorką...;))
daj podkład dźwiękowy...;))
co tam namieszałaś...???:))
Eli :cukinia, marchewka sztuków 2 , pół dużej cebuli , 2 ząbki czosnku

Obrazek
Eli :Cukinię starta na tarce z dużymi oczkami , marchewka , cebula i czoch na drobnej .
tak mi napisała i jak zwykle jak człowiek kobiety posłucha to wyjdzie na tym...
zaczęło się od narzędzi...
ta z dużymi oczkami to chyba niby ta...

Obrazek

ale ta drobna to niby z boku miała być...a u mnie z boku to jest tak

Obrazek

mniejsza z tym..od tyłu wziąłem...

Obrazek

Eli :Posoliłam , wymięchałam , odstawiłam na chwilę i odcisnęłam

Obrazek
nadmiar wody.

Obrazek
Eli :Dodałam jajko, pieprz , łyżkę mąki , koperek .Znowu

Obrazek

i jak te kobiety kłamiom..w żywe oczy...łyżkę mąki mówi, a ja dodałem minimum 4 i jeszcze tak jakby za mało było...;ppp
koperku nie dodałem, bo za ciemno jest , żeby po rowach latać...;)
Eli :wymięchałam i na patelnię w formie placków i usmażyłam.

Obrazek


Obrazek
Eli :Jogurt naturalny wymieszałam z koperkiem , lekko posoliłam .
Placki, jogurt i łosoś wędzony i gotowe ;)
a ja sobie tak pomyślałem, że taki jogurt w nadmiarze to mógłby mi na linię zaszkodzić, więc wziąłem majonez naturalny , posiekane anchois i peperoncino...;))

Obrazek


Obrazek


a tak na poważnie...to zrobiłem te placuszki dość małe...takie przekąskowe, ale o ile kobiety z natury przesadzają i wyolbrzymiają to Eli niestety stanowczo pomniejszyła...
trza 2x tyle materiału użyć...;ppp

no i uważać przy smażeniu...co prawda  w smaku nie dało się wyczuć spalenizny, ale wizualnie, nie każdemu może odpowiadać...;))

2 komentarze:

  1. Tpol .. Ty Wiesz ! :))))))
    < Eli >

    OdpowiedzUsuń
  2. buahahahahaha...DDDDD
    wiem Eli..a jeszcze mogę Ci powiedzieć, że ten post jest jednym z najczesciej czytanych..możesz być z siebie dumna...:)))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))