piątek, 27 kwietnia 2012

spaghetti alle cozze z cacioricottą..;)

dzisiaj mało estetycznie będzie, ale za to smacznie...znaczy przez tę estetykę to ja głodny chodzę..;P
w nagrodę oddam bezpłatnie przepis na dobre spaghetti...:D
mówią, ze jedzenie ryb z serem jest be, ale nie po to Einstein wymyślił teorię względności, żeby się tym przejmować...
Spaghetti alle cozze ze strużkami cacioricotty.;)
znaczy zadobyłem przez przypadek i z łakomstwa 1/2 kg cozzy...może trochę więcej..;)

Obrazek

wyczyściłem..
Obrazek

zesmaczyłem oliwę czosnkiem..dużo czochu znaczy...;)
Obrazek

wrzuciłem tam cozze...natkę pietruszki..i sru bianco...niech się napiją w ostatniej chwili..;)
Obrazek

passata pomidorowa...
Obrazek

no i porządna miseczka..:D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i bianco oczywiście..;)

2 komentarze:

  1. Uhaha ! Ale dania tworzysz. Kiedys probowalam owoce morza z pecorino i ... przezylam ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cacioricotta nieco się różni...dzięki nawzajem..:)

      Usuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))