niedziela, 22 kwietnia 2012

penne con radicchio al vino rosso..;)

się dzisiaj rozczarowałem kuchnią włoską..znaczy w sensie , że potrzebowałem skonsumować radicchio i liczyłem, że znajdę w necie 1250 różnych przepisów..i blada..i owszem znalazłem, ale w sumie niespecjalnie mi te 4 podchodziły..
zresztą i tak bym zrobił po swojemu...ale sobie poczytałem..:D


cebulę przysmażyłem na maśle z dodatkiem oliwy...

Obrazek

wrzuciłem pokrojone radicchio i sru bianco...znaczy rosso.. to przez tę wiosnę..;>
Obrazek

popieprzyłem , posoliłem i poddusiłem na małym ogniu...dodając pod koniec śmietanę i starty ser..;)
Obrazek

ugotowany makaron na patelnię..wymiąchałem, wymiąchałem.. i nie spodziewałem się, że wyjdzie takie dobre..:)
znaczy 4 porcje zużyłem..:)
Obrazek

Obrazek

2 komentarze:

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))