niedziela, 16 grudnia 2012

Wątroba cielęca w miodzie i balsamico..;)

przygotowanie co prawda trwa trochę, ale efekt końcowy wart jest wszelkich wysiłków..:)
cebulę pociąłem na cieniutkie plasterki i rzuciłem na rozgrzaną oliwę..zesmażyłem na niewielkim ogniu ciągle mieszając, a gdy się zezłociła dodałem 1/2 szklanki wody, zmniejszyłem ogień i dusiłem pod przykryciem około 10 minut..
wrzuciłem wątrobę pociętą na niewielkie i cienkie kawałki i zwiększyłem płomień smażąc ją ok 10 minut z każdej strony, soląc i pieprząc...
rozpuściłem w kąpieli wodnej 2 łyżki miodu w łyżce balsamico z dodatkiem liścia laurowego... dodałem do gara ...zredukowałem...
i warto było..:)


Obrazek


Obrazek

4 komentarze:

  1. Podaj jakieś świąteczne przepisy ze Swoich okolic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno będzie,bo nic nie będę robił..
      ale http://wloskiewakacje.blogspot.com/2010/09/baccala.html
      to jest danie wigilijne podobnie jak u nas karp..;)

      Usuń
  2. To jak spędzasz Święta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie przy garach, bo niekoniecznie nie w kuchni...;)
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=499401253438545&set=a.499401126771891.122563.100001060246553&type=3&theater

      Usuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))