niedziela, 2 grudnia 2012

penne z kurczakiem z posmakiem papryki w aromacie kopru...:D

nie samą miłością człowiek żyje...
znaczy od czasu do czasu się zregenerować i zrehabilitować trzeba...;)
penne z kurczakiem z posmakiem papryki w aromacie kopru...:D
pokroiłem na cieniutkie plasterki cebulkę i delikatną łodygę selera, równie drobno posiekałem kawałek papryki i pociąłem marchew...

Obrazek

rzuciłem to wszystko na rozgrzaną oliwę i smażyłem na małym ogniu..
Obrazek

w międzyczasie ugotowałem penne z łodygami kopru włoskiego...
Obrazek

na patelnię rzuciłem , na dużym ogniu, pokrojoną pierś kurczaka...srujnąłem jak się nieco podsmazyła bianco..popieprzyłem, posoliłem, zredukowałem i pod koniec dodałem śmietany...
zredukowałem, wrzuciłem pastę i o..;)
Obrazek

Obrazek

a na dnie zawsze jest najlepsze..:D
Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))