poniedziałek, 30 stycznia 2012

Rigatoni z cukinią w sosie pleśniowym..;)

się zainspirowałem pleśnią od koleżanki... znaczy sosem..;)
znaczy ta gorgonzola, co ją ostatnio kupiłem nie najwyższych lotów była i postanowiłem zużytkować ją w bardziej smakowity sposób niż do zakąszania bianco...:D
znalazłem w lodówce cukinię..pociąłem ją na kosteczki i sru na oliwę z czosnkiem i peperoncino..

Obrazek

podzieliłem się z bidulką bianco i wrzuciłem wspomnianą gorgonzolę..;)
Obrazek

Obrazek

chlusnąłem dwie chochelki bulionu..zredukowałem, popieprzyłem, bo cukinia lubi pieprz..dałem gałki muszkatołowej...(dyplomatycznie wybrnąłem z użycia trudnego słowa..;D) wrzuciłem makaron... poczekałem kilka minut, żeby się zaromatyzowało...
i skonsumowałem..że niby zjadłem..z bianco oczywiście..
Obrazek

2 komentarze:

  1. Wyobrażam sobie ten smak - Jak dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to przerosło moje oczekiwania..:)

      Usuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))