niedziela, 15 stycznia 2012

Spaghetti z cukinią..;)

sobie niby miałem zrobić spaghetti alle sarde, ale jakoś tak pokrętnie zmieniłem plany i zrobiłem spaghetti alle zuchine... znaczy z cukinia..;)
wrzuciłem rodzynki do wrzątku..posiekałem cukinię...

Obrazek

zwróćcie uwagę na mistrzostwo i precyzję cięcia..;DD
wrzuciłem na oliwę posiekany czosnek, peperoncino i kilka ząbków marynowanego, a potem dorzuciłem rodzynki i cukinie..;)
Obrazek

jak już miała dosyć..znaczy najwyraźniej za gorąco jej było..to ugasiłem chlustem bianco i po odparowaniu popieprzyłem, posoliłem i dodałem pomidory krojone ...
walnąłem do środka ugotowane z nasionami kopru spaghetti , dodałem pecorino...
i zjadłem ze smakiem i z surowymi zawiązkami pędów cykorii... i bianco oczywiście...;)
Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))