wtorek, 9 października 2012

Cicoria al forno ..znaczy zapiekanka cykoriowa..chyba...;)

sobie przez nieuwagę i roztargnienie zakupiłem cykorię... znaczy organizm się domagał, a w lodówce jedyne zielone to gorgonzola była..

Obrazek

rozebrałem na czynniki pierwsze...
to co najlepsze zostawiłem na jutro do przegryzania pasty...
Obrazek

Obrazek

resztę umyłem, obgotowałem w lekko osolonej wodzie z octem...odsączyłem i wyłożyłem foremkę...
polałem oliwą i obłożyłem kawałkami szynki, sera i gorgonzoli...
Obrazek

przykryłem warstwą cykorii, polałem oliwą i rozbełtanym jajkiem z solą, pieprzem i pecorino...
Obrazek

i do pieca na 20 minut w 180C...;>
Obrazek

Obrazek

mogę polecić...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))