środa, 10 października 2012

Królik z worka z ziemniakami..;)

dzisiaj totalnie zdechło -wyczerpany jestem..i na szczęście przypomniało mi się, że dzisiaj środa jest..znaczy w sensie , że jutro czwartek i wszystkie sklepy spożywcze zamknięte będą...
wpadłem po drodze do sklepu..znaczy jakiś kawałek mięsa chciałem...
i to musiało być przeznaczenie..znaczy przechodząc przez dział warzywny sobie gotowane buraczki wziąłem..nawet w drodze do mięsnego się obtańcowałem w myślach po kiego...
no i potem to już wiedziałem..znaczy królika zadobyłem...do tych buraczków..:)
buraczki pokroiłem, popieprzyłem, posoliłem..rzuciłem czosnku..i mięty dla odświeżenia oddechu, skropiłem cytryną i naoliwiłem..;)

Obrazek

a jako, że totalny brak chęci do gotowania miałem wrzuciłem tego królika do wora, razem z ziemniakami, szałwią, jałowcem, solą, pieprzem, laurem, bazylią i tymiankiem...potrząchnąłem zamknąłem i sru do piekarnika..niech się samo gotuje...
i całkiem nieźle mu poszło..:D
Obrazek

Obrazek

1 komentarz:

  1. No patrz, ostatnio przeglàdałam sobie przepisy na królika. Pewnie coś wkrótce i u mnie się pojawi. Z ziemniaczkami i burakami jak najbardziej lubię.
    U nas też czwartki po południu wszystko wymiera, tzn. male sklepy. Supermarkety te duże są pootwierane.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))