czwartek, 14 czerwca 2012

Makaron z tuńczykiem..;)

moja miseczka nigdy jeszcze nie była tak pełna...;)
znaczy przegiąłem z makaronem..bo było pół paczki penne i takie trochę więcej niż pół paczki orecchiette..
ale makaron w tym wszystkim to pryszcz..znaczy nie będę udawał, że przepis pochodzi skądkolwiek, bo sam se go w ramach śmierci głodowej uniknięcia wynalazłem..;D
na oliwie zeszkliłem czosnek w ząbkach i posiekaną białą cebulę..kurna nie mają innej..:(
potem wrzuciłem tuńczyka..znaczy z puszki al naturale..srujnąłem bianco..dorzuciłem pokrojone pomidory..i paprykę..sypnąłem hojnie natką..przykryłem, poddusiłem...wlałem śmietanę..posoliłem i popieprzyłem..i sru tę mieszankę orecchietowo-pennową...:)
dobre..naprawdę..polecam.:)
Obrazek

8 komentarzy:

  1. polecisz mi jakieś namiary na tani wypoczynek w Twojej okolicy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem tani..wszystko zależy od okresu, ilości osób i wymagań..;)

      Usuń
  2. jedna osoba bez wymagań czyli ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. popatrz tutaj.zasadniczo dla jednej osoby nigdzie nie jest tanio..hotel lezy nad brzegiem morza..;)
      http://charliehotel.it/

      Usuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))