środa, 27 czerwca 2012

Makaron z kurczakiem i papryką..;)

wynalazłem sobie..znaczy dopieścić się musiałem w tym nieszczęściu, bo mnie robotnik włoski dachówką próbował ucelować ..znaczy prawie mu się udało..:D
zesmaczyłem oliwę anchois, czosnkiem i peperoncino..

Obrazek

wrzuciłem pokrojoną pierś kurczaka...srujnąłem bianco z zamoczonymi rodzynkami..a w połowie redukowania dodałem różnokolorowej papryki..;)
Obrazek

natka pietruszki,pieprz, sól.. chwilka duszenia..śmietana...
potem sru do tego ugotowany makaron...
kilka strużynek cacioricotty..
i smaczne wyszło..:)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

2 komentarze:

  1. same pysznosci:)
    miesa ..owoce ,warzywa .. mniam:)
    swietny blog - a raczej przepisy w nim :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że Ci się podobają..:)
      pozdrawiam.:)

      Usuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))