środa, 11 lipca 2012

roladki z wątróbką..;)

45 C w cieniu..taka mnie ochota na warzywko wzięła..ale musiałem zutylizować resztę wczorajszej wątróbki, więc wstąpiłem do sklepu po boczek..;)
no i pani mnie uszczęśliwiła karkówką... znaczy na jutro będzie...swoją drogą to dobrze mieć kontakty w sklepach..boję się tylko momentu, kiedy zaczną się kłócić między sobą..znaczy stoisko mięsne z pieczywem i warzywami..;(
znaczy cukinię sobie zgrillowałem i pirzgłem na to sosik w składzie:
czosnek,oliwa,balsamico, sok z cytryny, sól, pieprz, anchois, pietruszka suszona i majonez...;)

Obrazek

boczek porozmarynowałem, popietruszyłem, popieprzyłem, maznąłem musztardą i owinąłem nim wątróbkę..
Obrazek

i sru na grilla...
potem posoliłem i zeżarłem z bianco..:D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))