poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Spaghetti alle sarde...;)


kilka dni temu zrobiłem spaghetti alle sarde w wersji uproszczonej...teraz prawie oryginał...
różnice są w sumie tylko dwie..nie używa się spaghetti w tym daniu tylko bucatini, ale nie lubię tego zboczonego makaronu i makaron powinno się gotować w wodzie po finocchi..ja dodałem nasion kopru włoskiego do sosu..;)
namoczyłem rodzynki..

Obrazek

na oliwę z oliwek rzuciłem pinoli i po chwilce drobno posiekaną cebulę i anchois...
Obrazek

można też dodać migdały prażone..to wpływy najeźdźców są...;P
podlałem winem, a jak już prawie odparowało wrzuciłem sardynki...;)
Obrazek

jak już mi się je udało nieco rozpaćkać dodałem kopru...i rodzynki..
Obrazek

a na zakończenie teraz już procesu duszenia..sól i pieprz...
można dorzucić krojonego pomidora, ale to już fantazja własna..;P
Obrazek

Obrazek

Obrazek

było tak dobre, że aż trzy porcje zjadłem..:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))