sobota, 13 sierpnia 2011

ryba w warzywach..;)

miałem w planie na dzisiaj rybę po grecku...ale mi nie wyszła...:(
utarłem marchew

Obrazek

i tak mi się jakoś rozpędziło...

Obrazek


Obrazek

usmażyłem tego ryba ..

Obrazek

potem na tę samą oliwę wrzuciłem cebulę, czosnek, peperoncino i pieprz biały..

Obrazek

dekielek mi odpadł..od pieprzu znaczy się..;)
wlałem szklankę passaty i szklankę wody i gotowałem 10 minut..a potem wrzuciłem warzywa..

Obrazek

potem przykryłem tym wszystkim rybę..

Obrazek


Obrazek

pogotowałem trochę..

Obrazek


Obrazek

i już nie mam bianco..;((

to danie komponuje się bardzo dobrze z polentą..;)

4 komentarze:

  1. Wygląda nadzwyczaj apetycznie;-))) A jaka rybę dałeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. według sprzedawcy to był filet dorsza adriatyckiego... jeśli coś takiego istnieje, bo pozwoliłem sobie przetłumaczyć to co powiedział, a skontrolować nie byłem w stanie, bo kupiłem filet..:)
    ale myślę, że każda morska da radę..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję z naszym dorszem bałtyckim jak tylko skończy się jego okres ochronny dla rybaków - bo wolę świeże, niż mrożone:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no ten też świeży był...niestety z racji tego, że prowadzę jednoosobową kuchnię muszę się ograniczać do stosunkowo małych porcji..;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))