piątek, 1 października 2010

Cukinia faszerowana

Dzisiaj rano w ramach zwalczania stresu przed  wydziergałem to ze środka  cukinii...

Obrazek

poszatkowałem i podsmażyłem z dodatkiem cebuli, czosnku, capriccioso (zawiera kapary i peperoncino, kapary można użyć z soli, ale zalecałbym przemielenie) i garści pieprzu...oczywiście na oliwie od baby...;)

Obrazek

potem to odsączyłem i wymieszałem z mielonym i startym pecorino... i wepchnąłem z powrotem do środka...;))

Obrazek

zamknąłem szczelnie i wrzuciłem do gara podlewając tym co odsączyłem wcześniej...

Obrazek

później dodałem passatę di pomodoro, czyli przecier pomidorowy i dusiłem pod przykryciem...

Obrazek


w wersji dla dzieci ostrożnie z peperoncino i pieprzem, a jeśli ktoś używa jak ja tutaj antipasto również lepiej dodać nieco mniej...:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))