środa, 22 lutego 2012

spaghetti alle sarde con finocchi... z fenkułem znaczy...

jako, że wczoraj straciłem masę czasu na wyszukiwaniu przepisów, przy okazji i niejako siłą rozpędu podpatrzyłem sobie również kilka sposobów na makaron... pozostając cały czas w klimatach Sycylii

na oliwę rzuciłem czosnek, peperoncino i anchois..

Obrazek

jak się zesmaczyło wrzuciłem pocięty na cieniutkie plasterki koper...i po chwili sardynki..i oczywiście chlust bianco..;)
Obrazek

wymerdałem, zredukowałem i wrzuciłem pokrojone w kostkę pomidory...
Obrazek

a następnie leciutki śnieżek bułki tartej..
makaron ugotował się już z częściami niejadalnymi fenkuła..więc walnąłem go do sosu..
Obrazek

i do miseczki..:D
Obrazek

Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))