czwartek, 8 grudnia 2011

soczewica...;))

dzisiaj porządki robiłem..się rozpędziłem i w lodówce i za lodówką tez...
znaczy napiszę co to jest, żeby uniknąć goopich pytań..;DDD
najpierw znalazłem kawałek łopatki..ze skórą nawet...
czosnek, cebula, peperoncino, reszta pomidorów suszonych na oliwę...
mięcho pokroiłem i zakropiłem balsamico i sosem sojowym..i mieszankę do pieczeni sypnąłem...

Obrazek

potem znalazłem dwa ziemniaki i dwie marchewki...
Obrazek

a jak już wytworzył się fajny sosik..podlałem go wodą i wrzuciłem soczewicę suchą i resztkę jakiejś mieszanki z bobem i ryżem..
i nawet pietruszkę wrzuciłem do gara..też znalazłem..
bo ta na wierzchu to dla estetów..;PP
Obrazek

a tu wersja dla głodnych...;)
Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest wprawdzie moderowany, ale zawsze mile widziany...;))